Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Önerilen Mesajlar

Profilde Titanium X yazıyor. Değil mi?

 

Farların tam olarak çalışmasıyla uğraşmak yerine arabayı değiştirmek daha mantıklı olabilir, ama sadece yansın yeter dersen montaj o kadar zor değil.

 

Bildiğim kadarıyla, aracın %Xi (X kaç bilmiyorum) aynı renk olduğu zaman ruhsata işletmek gerekmiyor, tabii böyle bir hesabı çevirmede polis nasıl yapar bilmiyorum. Bilkentte var bi araç beyaz üzerine lacivert çift şerit hoş durmuş bence.

%20'yi geçerse ruhsata işletmek gerekiyor çift renkli olarak;)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yay taktırmaktan vazgeçer gibiyim. Konfor kaybını göze alamıyorum. Ve kapılarımın açılmasını istiyorum kaldırım kenarlarında :D

 

Konfor kaybı yokki. Kaldırım olayına bişey diyemem yolcular sorun değil zaten sen kendinin dış kısıma geldiği gibi koyarsın oldu bitti.

Bazı güzelliklere katlanmadan erişmek olmaz..

 

Sarışına yıllardır katlanıyor millet :P 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

hahhah eyvallah   :D

 

 

 

 

Ben şimdi lastikleri de büyütücem ya. O zaman da olmaz mı kayıp? 

 

 

17 ile çok bişey olmaz 18 ile çukurlarda azalır. Birde yüksek süratte daha fazla güç ister :) kısmen daha fazla yolu hissedersin 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Jant-Lastik konusunda da artık yardım ederim sana

 

Hadi yardım et bana :D

 

 

Michelin Pilot Sport 3

 

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 

 

. Bu iki lastik arasında kaldım. Lastik boyutu 235/40 R18 olmasına karar verdim. Senin tavsiyen nedir? Veya başka bir lastik önerin var mı?

 

Belki bir ihtimal continental sport contact 5' de var. Karar konusunda acelem yok. Pazartesi günü bir ödemem var. Salı günü de bir alacağım var. Borç harç kapanır kapanmaz başlıycam işlemlere.

 

Sadece Sabri değil tabi diğer arkadaşlarında tavsiyeleri varsa dinlemek isterim. :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hadi yardım et bana :D

Michelin Pilot Sport 3

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

. Bu iki lastik arasında kaldım. Lastik boyutu 235/40 R18 olmasına karar verdim. Senin tavsiyen nedir? Veya başka bir lastik önerin var mı?

Belki bir ihtimal continental sport contact 5' de var. Karar konusunda acelem yok. Pazartesi günü bir ödemem var. Salı günü de bir alacağım var. Borç harç kapanır kapanmaz başlıycam işlemlere.

Sadece Sabri değil tabi diğer arkadaşlarında tavsiyeleri varsa dinlemek isterim. :)

Valla tam incelemem lazim o lastikleri suan mobildeyim. Ama ilk tavsiyem 235/40/18 yerine 225/40/18 kullanman hem yanak biraz daha kalin olur cok az ama tabanda dar olacagindan konfor biraz daha iyi olur. Yani kafan karismasin ikiside 40 yanak ama tabanda oranin icinde oldugundan atiyorum 215/55 ile 265/55 yanagi ayni degildir
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Valla tam incelemem lazim o lastikleri suan mobildeyim. Ama ilk tavsiyem 235/40/18 yerine 225/40/18 kullanman hem yanak biraz daha kalin olur cok az ama tabanda dar olacagindan konfor biraz daha iyi olur. Yani kafan karismasin ikiside 40 yanak ama tabanda oranin icinde oldugundan atiyorum 215/55 ile 265/55 yanagi ayni degildir

 

 Tamam sen incelediğinde yazarsın. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sevgili Saruhan,

 

Orjinal ağır olmayan adam gibi jant alacaksan 18'' olarak söylüyorum bunu

235/40 R18 alman senin faydana olur.Tavsiye edilen budur.

 

Eğer çakma ve ağır jantlar alacaksan hiç boşuna arabana 18'' takma derim, 17'' ile devam etmeni tavsiye ederim.

215/50 R17 yani :yeah:

 

Benim nacizane görüşüm bunlardan ibarettir. Hatta mümkünse OEM jant almaya çalışırım veya markalı performans.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sevgili Saruhan,   Orjinal ağır olmayan adam gibi jant alacaksan 18'' olarak söylüyorum bunu 235/40 R18 alman senin faydana olur.Tavsiye edilen budur.   Eğer çakma ve ağır jantlar alacaksan hiç boşuna arabana 18'' takma derim, 17'' ile devam etmeni tavsiye ederim. 215/50 R17 yani   Benim nacizane görüşüm bunlardan ibarettir. Hatta mümkünse OEM jant almaya çalışırım veya markalı performans.
 

 

Tamam. Cem Abi'nin de aşağıdaki tavsiyesine göre jantları hafif alıcam ve çakma taraftarı değilim.

 

Jant zevk meselesi, üzerindeki janttan ağır olmaması için çaba gösterilebilir.

 

17" veya 18" olma konusunda da kullanma kılavuzunda lastik rehberinde de okudum. 

 

Li999Xs.jpg

 

 

Lastik Marka ve modeline karar vereyim de boyutunu da en son halledicem alırken.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.