Welcome to Focus Club Tr | Otomobil Severlerin Adresi

Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj atabilirsiniz.

Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • Announcements

    • Yakup Çağatay

      [ÖNEMLİ MUTLAKA OKUYUNUZ] Görünmeyen Resimler Hakkında   08/06/2015

      Devletimiz i.imgur adresini engellemiş bulunmakta, bu sorunu çözmek için ilk etapta öncelikli konuları yenilemeye başladık. Şuan görmek için yapmanız gereken basit bir DNS değişikliğidir. Google dns gibi 8.8.4.4  İlginize Teşekkürler. NOT: Bu sadece imgur'a yüklenen fotoğraflar için geçerlidir, diğerlerinde problem bulunmamaktadır.  
    • Yakup Çağatay

      Nerede Konu Açmalısınız? [UYGUNSUZ BAŞLIKLAR SİLİNİR] Lütfen İnceleyiniz!   08/17/2015

      Focus Garajı yeniden düzenlenerek, tüm jenerasyon araçlar birbirinden ayrılmıştır. Genel Bilgi ve Bildirimler Soru ve Sorunlar Modifikasyon Test ve İnceleme Yorumları olarak 4 kategoriye bölünmüştür... Bu kategorilere bağlı olarak başlık açmaya dikkat edelim..Eğer bunlara uygun değilse konunuz Otomobiller Hakkında kategorisine bakabilirsiniz..Tüm forumda başlık açacak yer bulamadınız mı hala ? O zaman Otomobil Sohbetleri kategorimize buyrun.Yani aracınız ne ise ona göre başlık açmak zorunda değilsiniz. Teşekkürler FocusClubTr.com Yönetimi
    • Yakup Çağatay

      Yeni Konu Açmadan Göz Atınız - Etiketleme Sistemi   06/20/2016

      Sizlerden Ricamız;   Örneğin bir web sayfasında Büyük Başarı: Türkiye:4 – İtalya:0 başlıklı bir yazı gördünüz. Bu yazının etiketleri yazar tarafından şöyle oluşturulmuş olabilir: Türkiye, İtalya, Futbol, Galibiyet, milli takım.   Bu sistemle aranılan konu çok daha kolay bulunur. Etiketler içinde Türkiye İtalya Futbol şeklinde bir arama yapmak sizi istediğiniz sayfaya çok hızlı bir şekilde ulaşmanızı sağlar.   Yeni Konularınızı açarken eğer etiketleme yapmak istiyorsanız bu kurallara göre yapmanız olacaktır, aksi taktirde tüm hataları düzeltmeye kalkmamız çok zaman alıyor ve düzeltme yapılana kadar yanlış sonuçlar çıkıyor..   Eğer yapmak istemiyorsanız lütfen boş bırakınız... Yapmak istiyorsanız ilgili KELİMELERİ VİRGÜL (,) İLE AYIRIN LÜTFEN. FARKLI İŞARETLER İLE DEĞİL.   Özen gösterip ilgilenen herkese teşekkürler FocusClubTr.com
“ER-OL
Sign in to follow this  
Followers 0
Ahmet Demir

Focus 3 Jant Tercihi

16 posts in this topic

Titanium olmasına rağmen, jantlar hiç hoşuma gitmiyor özellikle şu sıralar iyice gözüme batmaya başladı bu yüzden jant arayışına girdim.Konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum ama yanlışsa kusura bakmayın , aklımada bir kaç soru var onları öğrenmek istiyorum. 

Replica jantın zararı var mıdır? (bipperda kullanıyorum yaklaşık 3-4 aydır bir şey yaşamadım ama uzun vadede ne yaşarım bilmiyorum)

Lastikleri yeni değiştirdiğimiz için mecburen 16 inç olmak zorunda Tr'ye sunulmayan şu jantlara bayıldım yalnız bunlar sanırım 18 inç replica olarak 16lısını buldum Link:(http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-ford-focus-janti-16-inc-5x108-jant-orjinal-replica-127551895/detay/)

Ancak 18de böyle duran jant 16 da çok farklı durur mu diye şüphelerim var , şuanki jantlardan basit durursa bir anlamı yok

, ayrıca bu jantlardan sonra 2.5 cm yay düşünüyorum boyut farkını kapatması açısından , bir de sizlerin fikrini almak istedim nasıl durur eğer gerçekten abes duracaksa hiç girişmiyim hevesim kursağımda parada cebimde kalsın :)

TEŞEKKÜRLER  

sx4kr.jpg

sx4nx.png

Edited by Ahmet Demir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tavsiyem bu olacaksa 18 olsun olmayacaksa farklı model 17'' almanız olur ama başlık yeri biraz hatalı evet fakat sorun değil. :yeah:

 

Burada 91 sayfa mesaj var sıkılırsanız okuyun bi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tavsiyem bu olacaksa 18 olsun olmayacaksa farklı model 17'' almanız olur ama başlık yeri biraz hatalı evet fakat sorun değil. :yeah:

 

Burada 91 sayfa mesaj var sıkılırsanız okuyun bi

Baya bir okudum ancak lastikler bir aylık o yüzden 16 olmak zorunda , abartılı bir şey düşünmüyorum sade ama şık olucak tercihen beş kollu , çok mu şey istedim ney  :kıhkıh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bence orjinal hafif alasimli Borbetdi galiba- jantlarinizi verip agir kalitesi belirsiz bir jant almayin. Boyut buyutcekseniz kabul edilebilir ama ayni kalicaksa boyut bence degistirmeyin.

Style jantlarini begeniyorsaniz bir uyemizlen takas yapabilirsiniz

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Güzel jantlar var illa orjinale benzetmek istersen bilemem erkan abinin arabasına jantlar çok yakışmıştı fotolarından bakabilirsin. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baya bir okudum ancak lastikler bir aylık o yüzden 16 olmak zorunda , abartılı bir şey düşünmüyorum sade ama şık olucak tercihen beş kollu , çok mu şey istedim ney  :kıhkıh:

bu fotodaki jantlar 16 inç olduğu için pek o kadar hoş durmuyor ,ama 18 olsaydı süper olurdu:)  Titanyum jantlar berbat zaten ben ilk gördüğümde titanyum jantı herhalde dedim bu jant trend modellerde sunulacak şaşırmıştım bayağı ...illaki 16 inç olacaksa bence style jantları titanyuma göre çok çok daha güzel..ama 17 inç falan düşünüyorsanız c max x paket jantı veya focus Rs jantı jantı düşünebilirsiniz .Zaten bu 2 jant birbirine benziyor 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Titanium jantı elegant. Sportif değil. Ee herkes elegant olamaz.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Titanium jantı elegant. Sportif değil. Ee herkes elegant olamaz.

Birde Türkçe konuşsak iyi olacak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Açıkcası cmax jantı pek hoşuma gitmiyor bu sefer 5 kollu istiyorum , acaba bunları takip biraz bassam nasıl durur , photoshop yapabilen var mı :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

şu orjinal 5 kollu jantı var o jant hoşuma gidiyor 18'' olan ve fiesta 2011 deki titanium donanımdaki jant olabilir (17-18 inç) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

şu orjinal 5 kollu jantı var o jant hoşuma gidiyor 18'' olan ve fiesta 2011 deki titanium donanımdaki jant olabilir (17-18 inç) :)

Style jantı benimde hoşuma gidiyor ancak titanum arac neden style gibi gözüksün arasındaki ufak tefek farkları kimse bilmiyor , bu çok mu önemli aslında değil ama piyasada o kadar çok style var ki artık insanın gözü alıştı biraz daha farklı bir şey olsun istiyorum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Style jantı benimde hoşuma gidiyor ancak titanum arac neden style gibi gözüksün arasındaki ufak tefek farkları kimse bilmiyor , bu çok mu önemli aslında değil ama piyasada o kadar çok style var ki artık insanın gözü alıştı biraz daha farklı bir şey olsun istiyorum :)

style jantı demiyorum hani yabancı ülkelerdeki focuslardaki 5 kollu (kalın) jantlardan bahsediyorum söylediginiz konuda da haklısınız focusun donanımlarını bilen ayırt ediyor titaniumu hiç degilse :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jantı büyütüp konfordan vazgeçebilenlerin acaba bir süre sonra değiştirmek isteyip istemeyeceklerini merak ediyorum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jantı büyütüp konfordan vazgeçebilenlerin acaba bir süre sonra değiştirmek isteyip istemeyeceklerini merak ediyorum.

 

jantı  büyütünce konfor çok kaybetmiyorki, , sonuçta üzerinde orjinal olanlarda 55 yanak , 70 yanaktan 40 yanağa düşürsen konfor kaybından bahsedebilirsin ...

tek dezavantaj sürtünmeden dolayı güç kaybı veya sarfiyat artması hissedebilirsin (çıtırdan)

 

konfor kaybı , büyük jant takıldıktan sonra , araç daha da güzel gözüksün diye spor yay takılınca oluşur ...

tabi bunun yanında kazandırdıkları da başka konularda paylaşılmıştı .... 

Edited by Tolga Başaran

Share this post


Link to post
Share on other sites

jantı  büyütünce konfor çok kaybetmiyorki, , sonuçta üzerinde orjinal olanlarda 55 yanak , 70 yanaktan 40 yanağa düşürsen konfor kaybından bahsedebilirsin ...

tek dezavantaj sürtünmeden dolayı güç kaybı veya sarfiyat artması hissedebilirsin (çıtırdan)

 

konfor kaybı , büyük jant takıldıktan sonra , araç daha da güzel gözüksün diye spor yay takılınca oluşur ...

tabi bunun yanında kazandırdıkları da başka konularda paylaşılmıştı .... 

 

Farklı faktörler sonucunda jant büyütmeyle başlayan macera nedense hep performans kazancı konfor kaybıyla sonuçlanıyor, yanlışmıyım? ;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.