Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Golf Rakiplerine Karşı: Autobild'in Değerlendirmesi


Önerilen Mesajlar

Nispeten tabloid bulduğum Autobild üç sayıdır Golf'ü rakipleri ile karşılaştırıyor, önce Uzak Doğulu olanları eledi, sonra Avrupalıları. Sonucu tahmin ettiniz sanırım, ama ben yine de heyecan yaratmak için tesrten gideyim.

Araçlar dizel ve karşılaştırmada bolca elma, armut ve hatta portakal var.

Yorumlar Autobild'e ait.

Alınan puanlar toplam 700 üzerinden!

Mitsubishi-Lancer-729x486-cc81a51479abffd8.jpg

13. Mitsubishi Lancer 1.8 D-ID 419 Puan

Oldukça büyük dış ölçülerine rağmen iç mekan yetersiz hacimde, motoru ekonomik değil ve fiyatı yüksek.

Peugeot-308-729x486-c0e2bdadd293d200.jpg

12. Peugeot 308 HDi 150 440 Puan

Sürüş keyfi yok, kalitesi ikna edici değil.

Citro-n-C4-729x486-a280dc36c532e87a.jpg

11. Citroën C4 HDi 150 443 Puan

Şık tasarımı dikkat çekse de teknoloji ve iç hacim yetersiz kalıyor.

Honda-Civic-729x486-ef0a5418def2d22e.jpg

10. Honda Civic2.2 i-DTEC 460 Puan

Pratik iç mekan tasarımına rağmen yüksek fiyat ve kullanım giderleri nedeniyle geride kalıyor.

Hyundai-i30-729x486-70782f18f264c06c.jpg

9. Hyundai i30 468 Puan

Kia cee'd ile aynı platformu paylaşıyor, 1,6 L CRDi-Motor zevksiz ve güçsüz.

Volvo-V40-729x486-7950d6426cdc5172.jpg

8. Volvo V40 D3 471 Puan

Beş silindirli Volvo şıklığı ile iyi bir izlenim bırakıyor. Yüksek fiyatına rağmen beş rakibini geride bırakmış.

Kia-cee-d-729x486-85979cd396e9ed2f.jpg

7. Kia cee'd 1.6 CRDi 473 Puan

Uzak Doğulu araçların birincisi, özellikle düşük fiyat ve bakım giderleri ile göz dolduruyor.

Mercedes-A-Klasse-729x486-75b78ae23c3d142e.jpg

6 Mercedes A 200 CD 477 Puan

Yeni A serisi artan dinamizmi ile başarısız değil, ancak pahalı, sert, gürültülü ve dar.

Ford-Focus-729x486-5f8310daa5c94aa3.jpg

5. Ford Focus 2.0 TDCi 480 Puan

Pahalı rakiplerini karşı gelişmiş süspansiyonu ve sessiz ve sarsıntısız motoru ile geçebiliyor, ancak tüketim ve değer kaybı göreceli yüksek.

BMW-1er-729x486-281eba47e2a9f8e7.jpg

4. BMW 118d 489 Puan

Arkadan itiş keyifli, sürüş dinamikleri gelişmiş, konfor ve iç hacim yeterli, ancak pahalı.

Skoda-Octavia-729x486-398d136878552ae2.jpg

3. Skoda Octavia 490 Puan

Dev bagaj ve geniş iç hacmi ile eski Golf şasisi üzerinde yürüse de parasına göre çok otomobil sunuyor.

Audi-A3-729x486-502f2903d4452798.jpg

2. Audi A3 2.0 TDI 504 Puan

Dengeli süspansiyon ve ekonomik ancak performanslı motoru ile öne çıkıyor, ancak pahalı ve dar.

VW-Golf-729x486-a1a2cf438d9a345f.jpg

1. VW Golf 529 Puan

Tüm disiplinlerde gelişmiş, rakiplerine fark atıyor, kompakt sınıfın en olgun üyesi, ancak fiyatı düşük değil.

Yorumum:

Tek kapı Audi ile koca sedan Octavia'yı aynı sınıfa sokan, 1.6 ile 2.0 dizeli kıyaslayıp küçüğüne güçsüz diyen, premiumlarla ekonomikleri aynı kefeye koyan, kısacası allem edip kallem edip Golf'ü belki de hak ettiği halde

zorla seçilmiş birinci gibi gösteren bir eğlencelik.

Çerez niyetine kullanın...

Astra niye yok acaba?

Bir de değişik platformlarda Kia ceed Hyundai i30'e tercih edilir görünüyor ve Avrupa'da her iki marka da artık ciddiye alınıyor.

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Golf, golf 4 den sonra ilk defa güzel geliyor gözüme, ama

BMW 1 serisi ile Skoda Octivia arasında sadece 1 puan fark var. Anlamsızlık bir kere burada.

Octavia neeee, diğerleri ne.

Merso A serisine de pahalı ve dar demiş, dinamizmi iyi demiş, A 3 de neredeyse aynısını söylemiş. Ancak Merso nerde A 3 nerde.

Ama volvo acayip şık bir otomobil olmuş.

Bir de bunları en ideali konumunda Focus var galiba :P :P :P :P

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hadi hadi fanboyluk yapmayın :D Adamlar gerçeği açıklamış işte ..

Motor hacmine göre karşılaştırma geçen yüzyılda kaldı. Artık karşılaştırmalar bg gücüne göre oluyor. Burada Batı avrupada en çok tercih edilen 140-150 bg civarı dizel karşılaştırması . KIAnın o seviyede dizeli yoksa 1.6 130 diye hava atıyorsa ; koca honda 150 bg anca 2.2 litreden çıkarıyorsa , bazı ülkelerde çok tutulan octavianın HBi yoksa, A3ün 5 kapısı yoksa autobild ne yapsın?Opel de bunlara araba verememiştir.

Güzel ve makul bir karşılaştırma olmuş.

Ben ikna oldum :D :D :D

Bana kalsa golf ile focus dışında diğer modellere bakmam o da ayrı konu.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tek kapı Audi ile koca sedan Octavia'yı aynı sınıfa sokan, 1.6 ile 2.0 dizeli kıyaslayıp küçüğüne güçsüz diyen, premiumlarla ekonomikleri aynı kefeye koyan, kısacası allem edip kallem edip Golf'ü belki de hak ettiği halde zorla seçilmiş birinci gibi gösteren bir eğlencelik. Çerez niyetine kullanın...

Doğru ama böyle böyle bir imaj oluşturuyorlar. Bizim millet parasıyla aylarca bekliyor Golf alacağım diye....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kimin birince olduğu değil de ben resimleri nasıl görebiliyorum iş yerindeki pc den. :dontknow: :dontknow:

A 3 ü de hiç sevemedim şimdiye kadar nedense. ;)

aksine A3 sanki tek parça bronzdan yontulmuş bir sanat eseri gibi..Bunlar içinde mükemmele en yakın araba.

ama 5 kapısı yok ve çok pahalı olacaktır tabii ki..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hadi hadi fanboyluk yapmayın :D Adamlar gerçeği açıklamış işte ..

Motor hacmine göre karşılaştırma geçen yüzyılda kaldı. Artık karşılaştırmalar bg gücüne göre oluyor. Burada Batı avrupada en çok tercih edilen 140-150 bg civarı dizel karşılaştırması . KIAnın o seviyede dizeli yoksa 1.6 130 diye hava atıyorsa ; koca honda 150 bg anca 2.2 litreden çıkarıyorsa , bazı ülkelerde çok tutulan octavianın HBi yoksa, A3ün 5 kapısı yoksa autobild ne yapsın?Opel de bunlara araba verememiştir.

Güzel ve makul bir karşılaştırma olmuş.

Ben ikna oldum :D :D :D

Bana kalsa golf ile focus dışında diğer modellere bakmam o da ayrı konu.

Ara sıra sıra dışı açılımlar yapmakta yarar var, dolayısı ile bu bakış açısını da onaylıyorum.

Ancak tüketici cebindeki paraya göre seçim yapacağından ulaşabileceği araçların birbiri ile kıyaslanmasından daha fazla yarar görecektir.

Burada teste seçilen araçlarda metodolojiyi "paranın alabileceği en iyi araba" şeklinde tanımlamak mümkün. Ama orada da nesnel kriterleri belirlemek çok kolay değil. Kimisi yol tutuşa öncelik verirken, konforu ikinci plana atabilir örneğin.

Hal böyle olunca ve de hele yağ gibi Golf su yüzüne çıkınca bir sürü premium geçinen markanın da pabucu dama atılınca çok reklam kokan hareketler oluyor bunlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben esasen Audi yi sevmem pek, yani sevemedim,

Bir A5 ile S5 arasında body kitten başka bir fark göremiyorum, heyecanlandırmıyor beni Audi. Genel olarak ta ısınamadım tasarımına, Ama golf tasarım olarak güzel.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

aksine A3 sanki tek parça bronzdan yontulmuş bir sanat eseri gibi..Bunlar içinde mükemmele en yakın araba.

ama 5 kapısı yok ve çok pahalı olacaktır tabii ki..

Aşk olsun seni mi kıracağız, önümüzdeki ilkbahara gelir A3 Sportback, fıstık gibi

oAudi-A3-Sportback-2013-729x486-0bcade664cfa85f2.jpg

Ayrıca para sıkıntısı varsa İspanyol Aslan'ı da unutmayalım lütfen...

Seat-Leon-729x486-ca6659d969e78e59.jpg

Seat-Leon-729x486-936472970f68d5a0.jpg

Seat-Leon-729x486-6976f466bc88ec11.jpg

Üçte iki fiyatına klonlanmış Audi, yetmez mi?

Bence iş yapar rekabetçi fiyat politikası ile, şasi aynı, motor aynı, tasarım şık, eh malzeme kalietesi tutmaz ama o da üzmez bence.

Marka imajının eşiğini atlayabilene iyi tercih.

Bu arada Seat'da zorda, yeni serileri satmazsa sıkıntı yaşarlar...

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Göz alışkamlığı belki ama profilden en güzel ve düzgün,ayrıca hatchback tarzına en iyi oturmuş model FOCUS gibi duruyor..Kesinlikle fanatiklik yaparak yazmadım bunu inanın..Focustan sonra da V40 çok hoş duruyor..Diğerlerinin yok camı,yok ön tamponu,yok spoileri,yok stop grubu gibi parçaları bir absürt duruş sergiliyor..İnanmıyorsanız yeniden bakın profile....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ara sıra sıra dışı açılımlar yapmakta yarar var, dolayısı ile bu bakış açısını da onaylıyorum.

Ancak tüketici cebindeki paraya göre seçim yapacağından ulaşabileceği araçların birbiri ile kıyaslanmasından daha fazla yarar görecektir.

Burada teste seçilen araçlarda metodolojiyi "paranın alabileceği en iyi araba" şeklinde tanımlamak mümkün. Ama orada da nesnel kriterleri belirlemek çok kolay değil. Kimisi yol tutuşa öncelik verirken, konforu ikinci plana atabilir örneğin.

Hal böyle olunca ve de hele yağ gibi Golf su yüzüne çıkınca bir sürü premium geçinen markanın da pabucu dama atılınca çok reklam kokan hareketler oluyor bunlar.

Hep söylüyoruz ya abi bu tötonların bakış açısı ve kriteri Golfün hiç bir şeyde kötü olmaması üzerine..Bunu biraz da kendileri yapıyorlar. Mesela focus ondan iyi olabilir ama 3 yıl sonra focusun değer kaybı orada yüksek. Bu karşılaştırmalarda herkes kendi önceliklerini belirlemeli

Leon tercihini doğru bulmuyorum. İbizanın abisi gibi yapmışlar ve ibiza şık değil. İç mekanda kalitesi A3ün bariz gerisinde olacaktır ve yürüyeni de daha dandik olacaktır.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.