Welcome to Focus Club Tr | Otomobil Severlerin Adresi

Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj atabilirsiniz. Ayrıca daha az reklam göreceksiniz. Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Polonezköy buluşma planlaması için bekleniyorsunuz

-Bolu buluşması görüntüleri burada

-Güzellik yarışmalarına katılmak ve oylamak için tıklayınız
-1.5 Ecoboost ve Red & Black Focus talebi için tıklayınız

-'Yola Focusla' Tıkla-Yaz

  • Announcements

    • Yakup Çağatay

      [ÖNEMLİ MUTLAKA OKUYUNUZ] Görünmeyen Resimler Hakkında   08/06/15

      Devletimiz i.imgur adresini engellemiş bulunmakta, bu sorunu çözmek için ilk etapta öncelikli konuları yenilemeye başladık. Şuan görmek için yapmanız gereken basit bir DNS değişikliğidir. Google dns gibi 8.8.4.4  İlginize Teşekkürler. NOT: Bu sadece imgur'a yüklenen fotoğraflar için geçerlidir, diğerlerinde problem bulunmamaktadır.  
    • Yakup Çağatay

      Yeni Konu Açmadan Göz Atınız - Etiketleme Sistemi   06/20/16

      Sizlerden Ricamız;   Örneğin bir web sayfasında Büyük Başarı: Türkiye:4 – İtalya:0 başlıklı bir yazı gördünüz. Bu yazının etiketleri yazar tarafından şöyle oluşturulmuş olabilir: Türkiye, İtalya, Futbol, Galibiyet, milli takım.   Bu sistemle aranılan konu çok daha kolay bulunur. Etiketler içinde Türkiye İtalya Futbol şeklinde bir arama yapmak sizi istediğiniz sayfaya çok hızlı bir şekilde ulaşmanızı sağlar.   Yeni Konularınızı açarken eğer etiketleme yapmak istiyorsanız bu kurallara göre yapmanız olacaktır, aksi taktirde tüm hataları düzeltmeye kalkmamız çok zaman alıyor ve düzeltme yapılana kadar yanlış sonuçlar çıkıyor..   Eğer yapmak istemiyorsanız lütfen boş bırakınız... Yapmak istiyorsanız ilgili KELİMELERİ VİRGÜL (,) İLE AYIRIN LÜTFEN. FARKLI İŞARETLER İLE DEĞİL.   Özen gösterip ilgilenen herkese teşekkürler FocusClubTr.com
“ER-OL
Aydın Aygün

Honda 1.8 İ-Vtec

28 posts in this topic

Çok yakın bir arkadaşım Honda 1.8 i-vtec almayı düşünüyor. Ben de , arkadaşım da araç hakkında hiçbir bilgiye sahip değiliz. Biraz forumlarda araştırmalarım oldu. Okuduklarım kadarıyla 1.8 motora göre oldukça makul yakıt değerlerine sahip bir araç. İçi oldukça şık , dışı ise özgün ve farklı. Bu arada arkadaşımın düşündüğü araç yarı otomatik. Bulduğumuz bir kaç tane araç var 50000 km de kazasız boyasız , 34.000 bin lira , bir başkası da 44.000 km de ön tampon değişmiş aracın fiyatı 33.750 Lira. Sizce bu fiyatlara bu araç alınır mı ? Aracın artıları eksileri nelerdir ? Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim. Saygılarımla.

Araçların modeli 2008. Yazmayı unutmuşum pardon :yeah:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 sedan otm. honda şehiriçinde 10-12 L. benzin tüketiyor, 1.8 nasıl makul tüketim sunacak, hele istanbulda?

Tabii bu tüketimlere makul diyorsanız orası başka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiç bulaşmayın derim.Tamam çok güzel devir çeviren bir makinedir ancak tüketim ve vergi açısından dezavantajlı !

Share this post


Link to post
Share on other sites

yakıtı düşüneceksen alma he olaki yakıtla bi sıkıntınız yok o bir capon efsanesidir dil darbesine gelmez de 1.8 den bile o kasada umduğun torku vermiyor yüksek hızlarda biraz daha diri duruyor sadece yol tutuşu lastik ebatına göre %40 etki gösterir japon arabaları..

yuksek hızlarda (100-170km/h) çok kıvraktır kesmiyceği ara yoktur konfor desen motor sesini içeri iletmez benzinli araçtır sarsıntı yapmaz kaliteli iç dizaynı vardır bakmasını bilenden alırsan konsol ve koltuklar deforme olmamışsa araç kendini her hal-u karda diri gösterecektir

dediğim gibi o bir capon efsanesidir araç ömrü boyunca muhakak bikerede olsa üst sınıf aracın yapamayacağı bir hareketle hayat kurtarır veya efsaneleştiğini tastikler

Share this post


Link to post
Share on other sites

dil darbesine gelmez de

yol tutuşu lastik ebatına göre %40 etki gösterir japon arabaları..

yuksek hızlarda (100-170km/h) çok kıvraktır kesmiyceği ara yoktur

Emir senin jargonunu ben anlamıyorum, dil kursu var mı buna yönelik.... :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emir senin jargonunu ben anlamıyorum, dil kursu var mı buna yönelik.... :)

dil darbesine gelmez de: Fazla zorlamaya oynamaya gelmez demek istiyor.

yol tutuşu lastik ebatına göre %40 etki gösterir japon arabaları.. Daha iyi yol tutuş için jant lastik değişimi şart diyor burdada abicim

yuksek hızlarda (100-170km/h) çok kıvraktır kesmiyceği ara yoktur. İstanbul trafiğinde can yakmak için idealdir. Yılan gibi aralardan geçer demek istiyor abicim.

7 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogün teşekkür ederim açıklaman için

cem abi senin aşırılığa karşı olan bir yapın olduğunu düşündüğümden ve senden eleştri almak istemediğimden üstü kapalı yazmaya çalışıyorum

(he bide 4 dil bilince kelime haznen ister istemez daralıyor abi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

İlk msjımı acele bir zamanda yazdı şimdi daha bir ayrıntı geçiyim istedim.

Öncelikle yakıt tüketimi konusundan başliyim. Düz vitesleri sürekli ekonomik kullanım tarzında kullanırsanız eğer1.6 lar gibi yakar.

Ama otm şanzimanla 1,6 gibi gidip 2,0 gibi yakıt tüketecektir.

Motor hacminin yüksek oluşundan ötürü mtv dilimindede üst sınıfta yer alması dezavantaj.

İç mekan kalitesine gelince. focusun hiç bir kasasındaki kaliteyi hondada bulamazsın. Eski sahibi biraz gaddar br insansa kısa süre içerisinde torpido içerisinden tıkırtılar gelmeye başlar. Can sıkar.

Tasarımı göreceli olarak hoştur. Modifiye parçası boldur. Çok rahat kişiselleştirebilirsiniz aracınızı.

Bakım maliyetleri üzerine bir kaç şey söyleyecek olursak. Hemen hemen her markanın yetkili servisi gibi Hondanın yetkili servisleride öpücük hastası. Ama Bostancıda sizi yönlendirebileceğim çok güzel bir özel servis var :) özel serviste bakım masrafları makuldur.

Allah korusun kaza yaparsanız kaskonuz yoksa aracı o halde verin gitsin. zira masrafı büyük olur. Kaporta parçalarının yedekleri pahalıdır. Çıkma kullanırsanız ayrı Her ihtimali düşünmek gerektiğiiçin kaza durumunu yazıyorum.

Yol tutuşu vasatın üstüdür. Kafadan kayma eğilimi tehlikeli boyutlardadır. Özellikle yağışlı havalarda virajlara çok temkinli girmekte fayda vardır. Kuru sıcak havalarda iyi yol tutan jant lastik ekipmanı alır birde yay kombinasyonu ile beslerseniz. Direksiyon tepkileri evrim geçirecektir. Ancak bu seferde aracın torsiyon(!) olan arka süspansiyon sistemi sukoy vermektedir.

Aracın genel durumu bu. :yeah: Sadece Tasarımdan ve isimden ibaret olan bir modelden bahsediyoruz. Tercih sizin :D

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 ü iyi olur bunun, çok gitmez ama çokta yakmaz ve çok şık.

fft99_mf1380098.Jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogün teşekkür ederim açıklaman için

cem abi senin aşırılığa karşı olan bir yapın olduğunu düşündüğümden ve senden eleştri almak istemediğimden üstü kapalı yazmaya çalışıyorum

(he bide 4 dil bilince kelime haznen ister istemez daralıyor abi)

Emir'cim kaçarı yok her halikarda eleştiri alacaksın, misyonum bu, ayrıca burcumdan kaynaklandığı da söylenir.

Ben üç dil biliyorum, ona rağmen çok sıkıntı çekmiyor gibiyim, demek ki dördüncüyü öğrenseydim kötü olacakmış, şükür!!! :D

Not: Trafik konusundaki tavrım aşırılığa karşı olan yapımdan kaynaklanmıyor, sadece yolları başkaları ile paylaştığının bilincinde olmayanlara veya bunu umursamayanlara, çevresini tehlikeye atanlara ve hak gaspı yapanlara fena halde karşıyım. Denir ya... "benim özgürlüğüm senin özgürlüğünün başladığı yerde biter".

Bak bir laf daha geldi aklıma: "Yaşam uzlaşma sanatıdır"

Neyse okuya okuya bu dili de çözeceğim herhalde, ama şimdilik Fransızca gibi geliyor, anlamıyor ama seziyorum.... :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emir'cim kaçarı yok her halikarda eleştiri alacaksın, misyonum bu, ayrıca burcumdan kaynaklandığı da söylenir.

Ben üç dil biliyorum, ona rağmen çok sıkıntı çekmiyor gibiyim, demek ki dördüncüyü öğrenseydim kötü olacakmış, şükür!!! :P

Not: Trafik konusundaki tavrım aşırılığa karşı olan yapımdan kaynaklanmıyor, sadece yolları başkaları ile paylaştığının bilincinde olmayanlara veya bunu umursamayanlara, çevresini tehlikeye atanlara ve hak gaspı yapanlara fena halde karşıyım. Denir ya... "benim özgürlüğüm senin özgürlüğünün başladığı yerde biter".

Bak bir laf daha geldi aklıma: "Yaşam uzlaşma sanatıdır"

Neyse okuya okuya bu dili de çözeceğim herhalde, ama şimdilik Fransızca gibi geliyor, anlamıyor ama seziyorum.... :)

:D anadilim türkçe değil cem abi arap kökenliyim türkçeyi okulda öğrendim üstüne bide avrupa dilleri biraz karşıtlık yaratıyor çoğu insan şikayetçi oluyor bu durumdan izahiyat kabiliyetim zayıf biraz bu sebeplen işimi yaparken kimse bana bulaşmıyor sen şu an ne yapıyorsun diye :D kitap okuma alışkanlığı kazanmam lazım :D aktif olarak kullanma durumundayım 3 dili ;) ev arapça sosyal hayatta türkçe iş hayatında ingilizce,arapça,italyancayı aktif kullanma durumundayım gerçekten sıkıntı yaratıyor

yazdığın notun herzaman arkasındayım aşırılık konusunda hoşnut kalmadığım bir durum bu kesinlikle uygulamadan kaçınıyorum

ama haz veriyor işte anlamsız bir biçimde ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

honda için duyduğum tek şey Honda civic 1.6 kullanan bi abim : 'basmazsan 1.4 gibi basarsan 1.8 gibi yakar diyolardı'

Honda' dada basmamak imkansız gibi bişey heleki hava filtresi veya egzoz varsa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bende olumsuz bakanlardanım ....tabii son karar senin.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

honda için duyduğum tek şey Honda civic 1.6 kullanan bi abim : 'basmazsan 1.4 gibi basarsan 1.8 gibi yakar diyolardı'

Honda' dada basmamak imkansız gibi bişey heleki hava filtresi veya egzoz varsa :wacko:

Honda sürdün mü hiç sen ?

Milletin lafına bakma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.